15 august 2022

RADIOCOM – 31 de ani de excelenţă pe piaţa de telecomunicaţii din România

Distribuie pe rețelele tale sociale:

Societatea Naţională de Radiocomunicaţii S.A. sărbătoreşte astăzi, 1 iulie, 31 de ani de prezenţă pe piaţa de telecomunicaţii din România.

Evoluţia Societăţii Naţionale de Radiocomunicaţii S.A., cunoscută sub numele comercial RADIOCOM, începe în anul 1927. Iniţial, entitate cu participare mixtă – de stat şi privată, compania a fost reorganizată de mai multe ori de-a lungul timpului.

În anul 1991, prin divizarea Rom-Post-Telecom, s-a înfiinţat Regia Autonomă Radiocomunicaţii, care în anul 1998, prin reorganizare, a devenit Societatea Naţională de Radiocomunicaţii S.A.

În prezent, RADIOCOM este una dintre cele mai mari companii care activează pe piaţa de telecomunicaţii din România, cu capital integral de stat, al cărei acţionar unic este Ministerul Cercetării, Inovării şi Digitalizării.

Calitatea infrastructurii şi a serviciilor oferite au permis companiei să câştige, de-a lungul timpului, încrederea multor clienţi importanţi din cele mai variate sectoare de activitate, devenind lider în domeniul broadcasting-ului şi un jucător important în domeniul comunicaţiilor electronice.

„Valoarea reală a oricărei companii este dată de calitatea oamenilor. Cu ajutorul întregii echipe de profesionişti în domeniul telecomunicaţiilor, RADIOCOM a reuşit să se transforme şi să devină o companie ce oferă servicii de calitate, orientate spre nevoile clienţilor săi.

Remarc modul în care instituţia a evoluat de-a lungul timpului, adaptându-şi tehnologia în funcţie de cerinţele, în permanentă schimbare, ale pieţei de telecomunicaţii. Astfel, RADIOCOM a devenit o companie modernă şi eficientă, fiind astăzi un actor important pe piaţa de telecomunicaţii din România, şi nu numai.

Recent, Centrul de Comunicaţii prin Satelit CHEIA, cel mai mare teleport din Europa Centrală şi de Sud – Est, a fost certificat de World Teleport Association (WTA), recunoaştere care pune România pe harta internaţională a teleporturilor, consolidând poziţia strategică a companiei în contextul transformării digitale.”, a declarat Dragoş C. – L. PREDA, Directorul general al RADIOCOM.

RADIOCOM este implicată, în prezent, într-o serie de proiecte aflate în desfăşurare, urmărind prin investiţii permanente în tehnologii moderne furnizarea de noi servicii, precum şi îmbunătăţirea celor existente.

Sursa foto Guvern