Publicat: 3 Octombrie, 2019 - 13:42

Cu peste 37.000 de copii înscriși, cea de-a doua ediție a Academiei Copiilor Sector 2 dovedește că este un proiect educațional de succes la nivel național.

     Dacă la prima ediție au participat peste 17.000 de copii, cea de-a doua ediție debutează cu un număr record de participanți, care arată reușita de care se bucură proiectul derulat de Primăria Sectorului 2

     La festivitatea de deschidere, alături de domnul primar Toader Mugur Mihai s-au aflat domnul viceprimar Dan Cristian Popescu, membrii Consiliului Local Sector 2, doamna Ioana Mihaela Neacşu, inspector general al Inspectorului  Şcolar al Municipiului Bucureşti, inspectori școlari, directori și cadre didactice ale unităților de învățământ din sectorul 2, precum și părinții elevilor înscriși în proiect.

       Cu această ocazie, domnul primar Toader Mugur Mihai a declarat: “Astăzi am lansat oficial a doua ediție a proiectului ”Academia Copiilor Sector 2”, proiect ce se bucură de un real succes. Avem un număr de 37.000 de copii înscriși, care vor parcurge săptămânal 2.191 de cursuri, sub îndrumarea celor 600 de profesori.

       Domeniile de instruire sunt dezvoltate pe trei direcții şi anume:

- Servicii educaționale (prevenirea abandonului școlar, ameliorarea performanțelor școlare, consolidarea cunoștințelor dobândite și aprofundarea noțiunilor necesare pentru promovarea examenelor naționale);

- Dezvoltare personală (orientarea în carieră pentru elevi, dezvoltarea abilităților de comunicare verbală şi nonverbală, dezvoltarea aptitudinilor creative şi sociale, parcurgerea modulelor de educație nonformală în vederea învățării lucrului în echipa, educație financiară, dezvoltarea memoriei, a gândirii, a atenției etc.)

- Sănătate (învățarea bunelor practici pentru creșterea calității vieții prin sport, programe de sănătate și prevenție)”.

      Academia Copiilor Sector 2 este un proiect pilot al Primăriei Sectorului 2, realizat  în parteneriat cu Inspectoratul Școlar al Municipiului București.

Tag-uri Institutii: