Publicat: 15 Martie, 2019 - 18:26
Share
Care va rula în mediul online și la televiziuni din străinătate

Ministerul Turismului încearcă să schimbe situația și a realizat un nou clip de promovare a țării. Ateneul Român, Castelul Bran, mocănița sunt printre atracțiile turistice care apar în imagini. Iar ca protagoniști îi regăsim pe fostul tenismen Ilie Năstase și pe naistul Nicolae Voiculeț.

Delta Dunării, Maramureșul, litoralul și Capitala sunt principalele puncte de atracție ale celui mai nou clip de promovare făcut de către ministerul Turismului. Campania pe care autoritățile o vor lansa în scurt timp prezintă România ca destinație turistică 365 de zile pe an. Germania, Israel, Franța, Italia și Marea Britanie sunt țările în care va fi lansat prima dată.

Pe treptele Ateneului, naistul Nicolae Voiculeț, unul dintre ambasadorii turismului de la noi, a interpretat o melodie, iar scenele apar în clipul de prezentare a țării noastre.

Fostul tenismen Ilie Năstase vorbește și el în același clip despre frumusețile țării noastre.

Experții în turism spun că ar trebui să calculăm și impactul exact pe care acest clip îl va avea.

Clipul de aproape 3 minute a costat 35 de mii de euro. Realizarea lui a durat 4 luni.

Ultimul clip oficial de promovare turistică a României a fost făcut în 2012. Iar în 2009, Elena Udrea lansa la Paris clipul campaniei Romania, the Land of Choice, în care erau protagoniști erau Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi.

Tag-uri Institutii: