Publicat: 25 Octombrie, 2012 - 10:53
Share

Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri şi Centrul Român pentru Promovarea Comerţului şi Investiţiilor Străine, în colaborare cu patronatul Romalimenta au organizat în perioada 21 – 25 Octombrie participarea României la Târgul internaţional de produse din industria alimentara Sial-Paris.

Pavilionul national romanesc este organizat pe o suprafaţă de 420 mp, fiind prezente 46 societati participante: Kalpo Pietroasele, Unilact Transilvania, Salsi, Patisimo, Edri Trading, MIB Prodcom, Scandia Romania, Via-Trend, Sam Mills, Vascar, Boromir Ind, Alex&Comp, Europrod, Apiprodex, Ecofruct, Artesans del Sucre, Cosm – Fan, Sergiana Prodimpex, Aaylex Distribution,Inorogul Impex, Galli Galo, Procer Company, Lidas, Mariflor Prodcom, Avicarvil, Carmistin, Ana & Cornel, Derpan, Andromi Com, Dru Agro, Pajo Holding, Caroli Foods Group, Rostar Logistic Investment, Pambac, Italprod, Eurofarm Imf, Natural, Smart Scope Management, Amylon, Valea Barcaului, Frattorria Terrantica, Romdil, Industrializarea Carnii Kosarom, Cristim 2 Prodcom, M-Borg Foods, Comnilis Prod.

Oamenii de afaceri români prezenţi la târg au avut încă din prima zi numeroase întâlniri de lucru cu asociatii de profil, firme de distributie atat din Franta si din spatiul UE, cat si din alte tari din afara spatiului comunitar, precum si cu reprezentanti ai presei de specialitate, creându-se astfel reale posibilitati pentru creşterea exporturilor pe aceasta piata si pentru identificarea unor noi oportunitati de atragere de investitii in tara noastra. 

Produsele  romanesti expuse la acest targ se inscriu in tendintele internationale si respecta regulile din domeniu de prezentare si conservare, iar activitatea de promovare s-a derulat  pe tot parcursul expozitiei, prin intermediul unor prezentari de produse si degustari. Firmele au  participat pe intreaga perioada a targului, la seminarii despre importanta respectarii normelor de igiena in bucataria mondiala si folosirea unor componenti nedaunatori pentru definitivarea realizarii produselor alimentare.

Participarea la acest targ aduce un extraordinar beneficiu producatorilor romani, iar experienţa acumulată, in competitia cu tarile recunoscute in domeniu, va facilita industriei alimentare din tara noastra dezvoltare unor importante colaborari pe piata internationala  printr-o oferta de brand-uri proprii valoroase.


Targul international de produse din industria alimentara Sial-Paris este cel mai important eveniment de profil din Europa si una dintre cele mai semnificative din lume. In cadrul acestei manifestari expozitionale sunt  prezentate cele mai recente descoperiri din industria alimentara si a bauturilor, la editia din acest an  fiind prezenti peste 6000 de exportatori si  peste 140.000 de vizitatori de specialitate, din 200 de tari.

Pe tot parcursul targului au avut loc peste 250 de conferinte avand ca tema principala tendintele din sector si prezentarea oportunitatilor de piata. De asemenea, au avut loc  Forumul International Alimentar si Congresul International al dietei mediteraneene si al diverselor diete din intreaga lume precum si numeroase  prezentari de produse alimentare, mare parte din programele zilnice ale expozitiei fiind  dedicate cercetarii si inovarii.

Intreaga expozitie a gravitat in jurul importantei existentei brandurilor in industria alimentara, a strategiei de dezvoltare a acestora, a internationalizarii lor, a realizarii planului de promovare si a mentinerii brandului in piata.