Publicat: 1 Ianuarie, 2013 - 17:48
Share

O cercetare online despre consumul de tehnologie în România, dublată de un show experimental LIVE cu Vlad Petreanu şi Cabral Ibacka, găzduit de Romtelecom – Casa 3PLAY, arată rolul vital pe care îl joacă serviciile de comunicaţii în rezolvarea provocărilor care apar în viaţa de zi cu zi. Întrebarea rămâne deschisă: cât de bine ne descurcăm să folosim toate tehnologiile şi serviciile disponibile pentru a găsi cele mai bune soluţii de care avem nevoie?

Închişi în casă în perioada 3-5 decembrie, Cabral Ibacka şi Vlad Petreanu au fost la dispoziţia fanilor şi s-au lăsat filmaţi LIVE în timp ce încercau să rezolve diverse provocări folosind doar telefon, tabletă şi televizor, conectate la serviciile Romtelecom. Miza experimentului LIVE a fost aceea de a duce la limită puterea noilor dispozitive şi servicii de comunicaţii. Vedetele au primit în total peste 2500 de provocări şi au reuşit să ducă la bun sfârşit aproape 100.
Show-ul LIVE cu cei doi, difuzat pe internet de la 19:00 la 21:00 pe website-ul campaniei www.casa3play.ro, a fost condimentat cu momente dintre cele mai serioase şi emoţionante, sau pur şi simplu amuzante, care au arătat că o conexiune bună la internet, o ofertă variată de canale TV şi telefonie la discreţie sunt combinaţia ideală pentru o viaţă uşoară şi frumoasă.
În paralel cu experimentul LIVE a fost derulat şi un studiu online care a arătat că aproximativ 95% dintre români consideră internetul important în rezolvarea problemelor zilnice. Studiul a fost realizat pe un eşantion reprezentantiv de persoane cu vârste cuprinse între 18-40 de ani, din mediul urban.
Internetul a fost un mare ajutor pentru Cabral şi Vlad. Conectaţi la internet de mare viteză şi activi pe reţelele sociale, cei doi au putut să rezolve cea mai mare parte dintre provocări: au învăţat să danseze Gangnam Style, au comandat rapid lapte proaspăt sau baloane, au configurat un traseu ieftin până în Bangkok şi au tradus urări de sărbători în diverse limbi străine.
 
Un sfert dintre cei intervievați petrec mai mult de două ore pe zi vorbind la telefon, mai arată acelaşi studiu 
Fie că vorbim despre telefonie fixă sau mobilă, acest serviciu a fost bine pus la lucru în Casa 3PLAY de către Cabral şi Vlad. În timp ce Cabral a reuşit să convingă o şefă severă să îi acorde o zi liberă unui angajat, Vlad a oferit indicaţii precise unei mame internaute să îşi configureze un cont de Facebook.
În ajun de Moş Nicolae, cei doi au reuşit chiar să convingă o pizzerie să facă o livrare unor persoane fără adăpost.
Cei doi s-au întins la vorbă și pentru că apelurile între Romtelecom și COSMOTE România și invers sunt tarifate ca apeluri în rețea.
76% dintre românii din mediul urban  au mai mult de un televizor în casă. Dacă în topul preferinţelor românilor în ceea ce priveşte conţinutul TV se află filmele/serialele (70%) şi ştirile (55%) însoţite de documentare (50%), printre ultimele poziţii se situează talk-show-urile (21%).
Cabral şi Vlad au făcut faţă cu brio unei provocări cât se poate de serioase şi de dificile: au avut grijă de o fetiţă de doar 3 ani, asta şi cu ajutorul programelor variate de desene animate de la televizor, disponibile şi pe tabletă.
Toate înregistrările din timpul experimentului LIVE sunt disponibile pe platforma www.casa3play.ro.
Romtelecom a fost gazda show-ului, demonstrând într-un mod inedit şi distractiv utilitatea pachetelor personalizate de servicii de televiziune, internet şi voce în casa oricărui român. Pentru derularea acestui experiment, COSMOTE România a pus la dispoziție smartphone-uri de ultimă generație și servicii mobile de voce și date.