17 iunie 2021

S-au pus în vânzare biletele pentru conferința Mastering the Music Business

Distribuie pe rețelele tale sociale:

Cea mai mare conferință dedicată industriei muzicale din România, Mastering the Music Business, revine în perioada 31 august- 2 septembrie 2021 la București. S-au pus în vânzare bilete atât pentru prezența participanților la fața locului, cât și pentru vizionarea online a tuturor activităților conferinței. La MMB2021 vor fi dezbătute o mulțime de teme legate de evoluția industriei muzicale în contextul pandemiei și despre cum s-au adaptat artiștii și toți cei implicați in industrie la noua realitate.

Cea de-a șasea ediție a conferinței Mastering The Music Business, primul și cel mai mare eveniment internațional organizat în România pe teme de industrie muzicală, revine în perioada 31 august- 2 septembrie 2021. Într-un format hibrid, offline, dar și online, #MMB2021 va avea loc la Hotel Caro, iar MMB Showcase Festival la Club Expirat. Timp de trei zile, Bucureștiul se va transforma în kilometrul zero al muzicii, devenind locul în care artiști din toate genurile muzicale se vor reîntâlni și vor avea ocazia să împărtășească idei cu profesioniști de succes din toate colțurile lumii.

Biletele pentru conferință s-au pus în vânzare pe https://ove.ro/mastering-the-music-business-2021 și pe iabilet.ro, în 3 categorii:

1. MMB2021 student – 50 lei- valabil pe baza unui carnet de elev/student valid si vizat la zi. Asigură accesul la toate activitățile conferinței și include acces gratuit la MMB Showcase Festival.
2. MMB2021 ALL ACCESS presale – 199 lei. Acest bilet asigură accesul la toate activitățile conferinței și include acces gratuit la MMB Showcase Festival.
3. MMB2021 ALL ACCESS – ONLINE – 75 lei. Acest bilet permite vizionarea online a tuturor activităților conferinței.

Biletele cumpărate pentru ediția din 2020 vor garanta accesul la #MMB2021 și rămân valabile pentru noile date.

Printre temele abordate la MMB2021 se numără: schimbările de paradigmă în industria muzicală românească și relația ei cu autoritățile din România, cum s-au adaptat artiștii la noua realitate, schimbările la nivel mondial în publishing și vânzările de cataloage mari, noile trenduri în genurile muzicale sau viitorul industriei muzicii live.
Unul dintre cele mai așteptate paneluri ale MMB este cel legat de turnee și de cum vor avea ele loc în noua realitate post-pandemie. Din panel va face parte Sara Maria Kordek de la Good Taste Production – unul dintre cei mai mari actori ai scenei de producție muzicală din Polonia. Producând peste 200 de concerte anual, compania s-a concentrat pe artiști de pop, funk și jazz, devenind în scurt timp compania de producție muzicală cu cea mai rapidă creștere din Polonia.

Un alt panel central al conferinței va fi cel de „Artist Management” care va pune accentul pe provocările managerilor de artiști în această perioadă în care viața clienților lor s-a schimbat radical. Panelul o va avea invitată pe Catherine Haridy din Australia, un manager cu o experiență îndelungată în industria muzicală australiană, lucrând în companii ca Warner Music sau Festival Mushroom Records și fiind directorul executiv al Association of Artist Managers (AAM).

La MMB2021 vor fi explorate, de asemnea, diverse modalități de monetizare a muzicii, printre care și publishing-ul – sincronizarea muzicii în filme și reclame. Seppl Kretz și-a început cariera ca pianist pentru diverse trupe ce organizau turnee mondiale. Ulterior, a devenit producător muzical și supervizor de advertising. În calitate de Head of Music Production la Sizzer a reușit să câștige numeroase premii pentru campanii pentru brand-uri precum Diesel, Heineken și multe altele.