Publicat: 7 Martie, 2019 - 13:24

2000 de tineri sunt asteptaţi la Future Makers 2019, program educaţional de antreprenoriat și o competiţie de idei de business pentru viitor, cu premii totale de 20.000 de euro, oferite de Fundaţia Coca-Cola.

Cea de-a doua ediţie Future Makers, proiect implementat de Global Shapers Bucharest Hub și Social Innovation Solutions, sprijină tinerii interesați de antreprenoriat prin ateliere, program de incubare, mentorat, conectare internațională şi finanţare. Cei interesaţi pot înscrie pe www.futuremakers.ro, până pe 2 iunie, o idee de business pe care vor să o dezvolte în 2019.

Competiţia se adresează tinerilor (18-29 de ani) din București, Ploiești, Craiova, Cluj, Iași, Tmisoara, Oradea, Bacău, Roman, Piatra Neamț, Târgoviște, Pitești, Sibiu, Alba Iulia, Tg. Mureș, Constanța, Brașov, Tg.Jiu, Slatina, Baia Mare, Galați, Reșița, Râmnicu Vâlcea și alte centre universitare. Aceştia se vor grupa în ateliere de antreprenoriat, unde vor discuta despre trenduri de viitor și despre cum pot genera idei de business sustenabile. Atelierele se vor desfășura în perioada martie - mai 2019. Pe site-ul Future Makers vor fi disponibile în curând toate datele celor 30 de ateliere din țară.

Timp de 3 luni, programul de incubare va dezvolta 50 de idei finaliste, cu scopul de a le transforma în planuri concrete de business. Echipele din incubator vor fi conectate cu alte startup-uri din reţeaua internaţională a Global Shapers şi vor avea acces la mentori şi antreprenori de succes. La finalul competiţiei, echipele își vor prezenta ideile în fața juriului. Premiile sunt în valoare de 20.000 de euro şi urmăresc să transforme ideile bune de azi în organizaţiile sustenabile de mâine.

“Ştim că o mare parte dintre meseriile actuale probabil vor dispărea, dar credem că tinerii sunt în poziția de a participa la crearea unora noi şi vrem să ii ajutăm. Un studiu pe care l-am realizat în peste 100 de țări din reţeaua Global Shapers în 2017 arată că 78,6%  dintre tineri consideră că tehnologia va crea noi locuri de muncă. Pentru cei mai mulţi, antreprenoriatul şi gândirea antreprenorială reprezintă factorii principali pentru dezvoltarea unui tânăr (40%), alături de accesul la internet şi la rețele de socializare”, a spus Oana Țoiu, Co-fondator Social Innovation Soluntions.

“Performanța Coca-Cola România a fost întotdeauna generată de o echipă hotărâtă să depășească așteptările într-un mod creativ, căutând soluții, inovând, învățând mereu. Acesta este spiritul antreprenorial: o scânteie care face rotiţele să se învartă și transformă fiecare situație într-o oportunitate.  Este şi motivul pentru care am ales să susţinem Programul Future Makers. El completează natural filozofia noastră: suntem și vom fi întotdeauna un susținător puternic al comunităților în care ne desfășurăm activitatea.”, a declarat Constantin Bratu, Public Affairs and Communication Manager, Coca-Cola România. 
Fundaţia Coca-Cola, de la înfiinţarea ei, în 1984, şi până în prezent, a dat înapoi comunităţilor din întreaga lume mai mult de 1 miliard de dolari, în special prin initiative de educare şi încurajare a tinerilor, pentru a-şi transforma ideile în afaceri de succes. 

Prima ediție “Future Makers” s-a bucurat de peste 150 de proiecte încrise, din domenii diverse: agricultură (grădini fără pământ), transport urban (biciclete din bambus), reciclare  sau educaţie, cum a fost, de altfel şi seria pieselor de teatru care integrează tehnologia numită Aventurile lui Tzitzi-Poc, câştigătorul ediţiei precedente. 

Coca-Cola este o companie pentru toți, care oferă consumatorilor din peste 200 de țări mai mult de 500 de mărci de băuturi răcoritoare, în peste 200 de ţări. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul nostru include câteva dintre cele mai valoroase mărci la nivel global, precum băuturile pe bază de plante AdeZ, ceaiul verde Ayataka, cafeaua Costa, apele Dasani, sucurile și nectarurile Del Valle, Fanta, cafeaua Georgia, ceaiurile și cafelele Gold Peak, Honest Tea, smoothie-urile și sucurile innocent, sucurile Minute Maid, băuturile pentru sportivi Powerade, sucurile Simply, smartwater, Sprite, vitaminwater și apa de cocos Zico. Ne adaptăm în mod constant portofoliul, începând cu reducerea zahărului din băuturile noastre, până la dezvoltarea unor produse noi, inovatoare. Totodată, lucrăm pentru a ne reduce impactul asupra mediului prin reaprovizionarea cu apă a surselor noastre și prin promovarea reciclării. Împreună cu partenerii noștri de îmbuteliere, avem peste 700.000 de angajați, oferind oportunități economice comunităților locale din întreaga lume. 
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România", realizat pe baza datelor financiare din 2015, prezenţa acestui sistem pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 448 milioane de euro, echivalentul a 0,3% din PIB.
Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.coca-colacompany.com și să ne urmăriți pe Twitter, Instagram, Facebook și LinkedIn. 

Fundația Coca-Cola reprezintă ramura filantropică globală a Companiei Coca-Cola. Încă de la începuturile sale în 1984, Fundația a acordat peste 1 miliard de dolari în granturi și subvenții pentru sprijinirea inițiativelor dedicate construirii și dezvoltării de comunități sustenabile în întreaga lume. Pentru mai multe informații despre Fundația Coca-Cola vă invităm să accesați www.coca-colacompany.com/our-company/the-coca-cola-foundation.

 

Tag-uri Institutii: