Publicat: 21 Septembrie, 2018 - 16:47

Dacă până acum contractul de închiriere a locului de parcare de reședință se reînnoia automat, doar în baza achitării taxei de parcare la Direcția Impozite și Taxe Locale Sector 6, primarul Gabriel Mutu a dispus ca ADPDU Sector 6 să inventarieze toate locurile de parcare de reședință și să actualizeze baza de date din sector.

Membrii comunității Sectorului 6 care au contractul de închiriere a locului de parcare de reședință încheiat înainte de 01.08.2017 dispun de două variante de reînnoire a actului:
- pot trimite documentele scanate (alături de numărul de telefon), până la data de 31 decembrie 2018, la adresa de e-mail parcari@adps6.ro;

- pot depune documentele, tot până la data de 31 decembrie 2018, la sediul Serviciului Parcaje de Reședință din Str. Aleea Bistra nr. 1 (zona Favorit).

Program de lucru cu publicul: luni, marţi, joi, vineri: orele 08.30 - 13.00; miercuri: orele 13.00 - 18.30; telefon: 021.440.20.64.

În ambele situații prezentate, sunt necesare următoarele documente:
· vechiul contract de parcare
· BI/CI cu domiciliu la adresa unde se solicită locul de parcare
· Certificat de Înmatriculare din care să reiasă că autoturismul este înmatriculat în România (cu ITP valabil) și cu număr de București
· contract de comodat autentificat la notar pentru autoturismele acordate spre utilizare persoanelor ce au calitatea de comodat (dacă este cazul)
· certificat de încadrare cu grad de handicap locomotor (dacă este cazul)
· creanțele bugetare exigibile să fie achitate (se verifică de către angajatul care prelucrează dosarul).