Publicat: 28 August, 2019 - 17:39

Simina preia rolul de Client Service Director în FCB având o experiență de 11 ani în publicitate la activ. A coordonat proiecte din arii diverse, de la ATL, la evenimente sau activare de brand, digital sau PR, cu o pauză de doi ani, atunci când a vrut să vadă cum e să lucrezi pentru un start-up și și-a asumat rolul de New Business Developer.

Simina are o istorie de mai bine de 6 ani alături de FCB Bucharest, timp în care a purtat cu succes pălăria de Group Account Director și a avut pe mână coordonarea unei echipe de 10 oameni. A supervizat atât conturi locale, cât și internaționale, printre care JTI România și Polonia, Bucovina, Tymbark Maspex, Philips sau Băneasa Shopping City.

„Am deja un deceniu de agenție, consumat în mare parte la FCB. Ultimii doi ani i-am petrecut în afara industriei, într-o joacă și o nebunie personală, am vrut să văd cum e lumea start-up-urilor, care-i treaba cu Agile și Design Thinking, cum se face Product Develoment-ul și cât de diferită e lumea tech.

Când stai mulți ani în aceeași agenție se creează legături și prietenii care se întind dincolo de job. Și asta sigur a contat când Soso, acum GM la FCB, mi-a propus să mă întorc și să preiau departamentul de CS. Mi-era dor de oamenii de aici și de legăturile care se creează când muncești pe brânci și la grămadă. Iar echipa din care fac parte cu Soso, Sonia Panait, Gologan și Alina Ștefan mă face să fiu mândră că am luat decizia de a mă reîntoarce în industrie.

Pe viitor îmi doresc să consolidez departamentul de CS, să putem răspunde oricărei provocări. Se anunță un final de an foarte interesant, avem conturi noi câștigate, se simte un suflu proaspăt în creație, lucrurile se întâmplă în direcția cea bună. Mi-am propus să implementez  metodologii noi de lucru, cu care m-am intersectat în lumea start-up-urilor, de la Agile și până la Design Thinking. Oricând e loc de mai multă eficientizare și dinamism și chiar asta imi propun să obțin”, Simina Lambrino (Client Service Director FCB).

Despre FCB Bucharest

Cu o istorie și o experiență de peste 140 de ani în domeniul comunicării, rețeaua globală FCB, parte a Interpublic Group of Companies, include 150 de agenții în 90 de țări, având peste 8.000 de angajați. În România, FCB Bucharest oferă, de peste 20 ani, soluții integrate de comunicare. Din portofoliul de clienți fac parte branduri și companii internaționale precum Beiersdorf, JTI, Philips, Vodafone sau Tymbark Maspex.

Tag-uri Nume: