28 noiembrie 2021

Studiu: Romanii la inceputul lui 2021: furiosi, dezamagiti si nemultumiti de venituri

Old empty wallet in the hands .Vintage empty purse in hands of women . Poverty concept, Retirement. Special toning

Distribuie pe rețelele tale sociale:

La nivel national, persoanele mature singure reprezinta cel mai furios segment (peste 70%) la inceputul lui 2021, iar milenialii singuri resimt dezamagirea in cea mai mare masura (peste 45%), conform unui studiu realizat de Reveal Marketing Research despre evolutia emotionala a romanilor la inceputul lui 2021.

La nivel național, persoanele mature singure reprezintă cel mai furios segment (peste 70%) la începutul lui 2021, în timp ce milenialii singuri resimt dezamăgirea în cea mai mare măsură (peste 45%).
Satisfacția față de venituri scade (de la 53% în ianuarie la 45% în martie), pe când satisfacția față de carieră/locul de muncă înregistrează o creștere (de la 56% în ianuarie la 62% în martie).
În luna martie, respondenții prioritizează cel mai mult relațiile sociale și unitatea (36%), fiind un teritoriu apreciat în mod constant de către români.

Nivelul de furie a rămas și în primul trimestru al anului la fel că în 2020 (57%) și a crescut nivelul oboselii cu 4%. Nivelul de motivație al romanilor se menține în media de anul trecut (6%) după o scurtă creștere în iunie (perioadă de vacanțe, finalul lockdown-ului). Tot în luna iunie românii s-au simțit cel mai motivați și bucuroși (12%) cel mai probabil tot pe fondul finalului lockdown-ului. Este interesant de observat faptul că august înregistrează cel mai ridicat procent de furie (66%) din tot anul.

La nivel național, satisfacția generală a românilor față de diverse aspecte ale vieții scade de la 72% în februarie, la 65% în martie. Satisfacția față de venituri scade (de la 53% în ianuarie la 45% în martie), în timp ce satisfacția față de carieră/locul de muncă înregistrează creștere (de la 56% în ianuarie la 62% în martie). Familiile moderne care au copii sunt segmentul cel mai mulțumit de carieră / locul de muncă și de venituri.

Studiul este reprezentativ la national urban si rural si a fost completat de 1022 respondenti in luna martie.