Publicat: 1 Martie, 2016 - 13:41
Share

Potrivit SOLE Luxury Boutique, unul dintre cei mai mari retaileri de produse fashion şi de înfrumusețare, o femeie cheltuie, în medie, 250 lei pentru parfumurile preferate, făcând o nouă achiziție o dată la trei luni. 
Astfel, conform companiei, comportamentul de achiziție este influențat în principal de noutățile sau ofertele de preț existente  în magazinele fizice și online, ceea ce demonstrează faptul că femeile nu rămân fidele unui singur parfum, ci folosesc mai multe arome, în funcție de ocazie. 
Cu toate acestea, SOLE observă că, deși parfumurile sunt schimbate destul de des, româncele preferă să rămână în zona unui singur producător, printre cele mai apreciate branduri numărându-se Lancome, Yves Saint Laurent și Tom Ford. 
În ceea ce privește modalitatea de achiziție, Angela Țiboc, Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle a SOLE, afirmă că majoritatea cumpărăturilor se realizează în mediul online, unde varietatea gamei este mult mai largă, iar prețurile mai mici. 
„De regulă, clientele apelează la comenzile online cu scopul de a comanda un parfum deja deținut  sau un produs asemănător, pe care îl aleg în funcție de notele conținute și cunoscute. De asemenea, achizițiile în mediul online reprezintă rezultatul testărilor din magazinele fizice”, a completat reprezentanta companiei. 
SOLE dă startul primăverii cu mărțișoare parfumate
Astfel, pe parcursul lunii martie, SOLE sărbătorește începerea sezonului de primăvară și se adresează cu precădere femeilor, cărora le oferă sute de variante de mărțișoare parfumate, potrivite pentru orice buget. 
În acest sens, doamnele și domnișoarele care își doresc un mărțișor special în luna martie, vor avea la dispoziție parfumuri la prețuri reduse, dar şi alte promoții avantajoase la achiziționarea a oricare două produse. 
„Bineînțeles, fiind o lună în care femeile sunt răsfățate cu numeroase cadouri, sugestiile noastre de mărțișoare vizează nu doar parfumurile, ci și alte produse care pot aduce un zâmbet pe chipul oricărei doamne, precum cosmetice, ceasuri sau chiar genți semnate de marele case de modă”, a încheiat Angela Țiboc. 

Comunicat de presa Sole