Publicat: 1 Martie, 2015 - 13:11
Noul Consiliu Superbrands include 25 de personalități ale comunității de afaceri

Superbrands Romania lansează ediția a 7-a a Programului Superbrands. Noul program Consumer Superbrands evaluează performanța brandurilor de produse şi servicii care se adresează direct segmentului consumatorului final, atât din perspectiva profesioniștilor, cât și a consumatorilor. 

În cadrul celei de a 7 –a ediții a programului, pe baza preselectiei calitative asigurata de catre Consiliul Superbrands, Superbrands România va derula, în perioada martie-aprilie 2015 o cercetare cantitativă de piaţă, cu scopul de a măsura percepţia românilor despre reputaţia a mai mult de 700 de branduri prezente pe piaţa locală, fiind vizate acele branduri care se adresează consumatorului final. Studiul se va desfăşura online, pe un eşantion de 1500 de respondenţi. 

Criteriile pe care consumatorii le iau în considerare la selectarea Superbrandurilor sunt: reputație, încredere, calitate și diferențiere pe piață, considerate în toate programele din lume.

Pentru derularea cercetării de piață, Superbrands România a ales să continue parteneriatul început acum doi ani cu compania Ipsos, filiala locală a Ipsos Group, a 3-a cea mai mare companie globală independentă specializată în studii de cercetare de piață, care a caștigat recent licitația organizată de Superbrands România. Ipsos va derula pentru Superbrands România studiul de piață în urma căruia brandurile performante, conform criteriilor Superbrands, vor fi desemnate eligibile pentru statutul de Superbrands în România. Primele rezultate ale evoluției programului vor fi anunțate în luna aprilie 2015.

Consiliul Superbrands cuprinde anul acesta 25 de nume marcante ale mediului de afaceri, profesionisti in administrarea afacerilor, marketing, comunicare, media, reprezantand diferite sectoare economice din Romania.

Organizaţia Superbrands operează în peste 100 de țări ale lumii, stimulând în mod proactiv, de peste 20 ani, dezvoltarea piețelor locale prin programe specializate de branding și prin publicarea volumelor Superbrands care omagiază reputația brandurior, precum și industria comunicării din fiecare țară. 

Intrată si în România în 2005, prin agenția de comunicare strategică și relatii publice BDR Associates, organizația dezvoltă programe consacrate pieței românești și culturii de branding locale. Programele derulate până acum, care includ patru ediții Consumer Superbrands (2006, 2010, 2012, 2014) și doua ediții Business Superbrands (2007 şi 2008), au oferit peste 250 de modele de succes în branding şi comunicare. Programele Superbrands în România au reunit aproape 120 de specialiști și profesioniști în management, marketing, comunicare, branding și alte domenii.Mai multe informații despre programul Superbrands România sunt disponibile pe http://www.superbrands.com/ro

Ipsos Research Romania este parte a grupului francez Ipsos - locul 3 global intre companiile specializate in cercetare de marketing. Compania ofera partenerilor sai solutii complete de cercetare, bazate pe o varietate larga de metodologii. Dintre acestea, cele mai utilizate sunt: interviuri asistate de calculator, comunitati online de consumatori, interviuri la raft, grupuri interactive, sondaje telefonice. Masurarea inovatiei, testarea comunicarii in vederea cresterii eficientei campaniilor offline sau online, segmentarea consumatorilor dintr-o multitudine de piete si categorii, consultanta cu privire la strategia marcilor si a cumparatorilor sunt doar cateva din serviciile pe care Ipsos Research le ofera in Romania.