Marţi, 22 Octombrie, 2019 - 13:30
Campanie online educativă semnată de Beko, FCB Bucharest și Bright Agency

Beko, liderul pieței europene de electrocasnice, lansează în parteneriat cu FCB Bucharest și Bright Agency primul ghid digital complet din România despre mașinile de spălat vase, în platforma MythWashers.

Campania gravitează în jurul unui hub de conținut optimizat SEO, integrat în website-ul Beko și își propune să demonteze miturile de percepție și barierele de achiziție ale consumatorilor români în ceea ce privește mașinile de spălat vase. Conținutul hub-ului este susținut și de o mini-serie video de tip testimonial, structurată în trei episoade. 

Marţi, 27 August, 2019 - 10:35

Bucovina crede în echilibrul din viața de zi cu zi și susține conceptul cu un nou produs, Bucovina Fructată. “Regăsește drumul spre natură, regăsește drumul spre tine” este headline-ul noii campanii semnate FCB Bucharest, prin care brandul face un apel către noi să ne luăm o pauză de la task-uri, griji și panici cotidiene, ca să ne regăsim echilibrul interior, sursa de energie fără de care nu avem cum merge mai departe.

Vineri, 19 Iulie, 2019 - 12:57

Volkswagen accelerează către un viitor mai verde și mai sustenabil cu noul ID.3, primul model fully electric din portofoliu. Prima oprire va fi la EURO 2020, acolo unde Volkswagen este mobility partner. 
În primăvara lui 2019, Volkswagen a lansat un pitch creativ pentru comunicarea lansării ID.3 și a parteneriatului UEFA EURO 2020. FCB Bucharest a venit cu ideea câștigătoare, un concept centrat pe designul și tehnologia mașinii, precum și pe impactul pozitiv pe care noul model fully electric îl aduce mediului – Das Electric Revolution. 

Marţi, 12 Februarie, 2019 - 11:11

Gologan, cu o experiență de aproape 20 de ani în agenții locale, la Headvertising și Propaganda, și cu un episod expat la activ (CD în biroul de PR, Grayling Istanbul), își începe la FCB primul mandat într-o agenție internațională.   

Subscribe to FCB Bucharest