Luni, 11 Februarie, 2019 - 10:22

Mastercard stabilește un nou etalon în exprimarea identității de brand și își lansează identitatea audio, o arhitectură sonoră complexă care reprezintă cea mai recentă evoluție a brandului.

Joi, 17 Ianuarie, 2019 - 13:27
care intră în vigoare din septembrie 2019

Chiar dacă ascensiunea pe care o cunoaște comerțul digital reprezintă un colac de salvare pentru mulți retaileri, 75% dintre comercianții online din statele europene nu sunt la curent cu noul standard de securitate a plăților, care va intra în vigoare anul viitor, arată un studiu Mastercard realizat pe un grup restrâns de retaileri online din Europa. 

Joi, 20 Decembrie, 2018 - 11:54

Mastercard și fintech-ul phyre au anunțat lansarea portofelului digital phyre pe piața din România. Aplicația de mobil, certificată de Mastercard și susținută de Paynetics, instituție de e-money licențiată, le permite utilizatorilor să-și înroleze în aplicație orice card care permite plăți, indiferent de emitent, și să obțină un card digital Mastercard, care poate fi tokenizat pe baza tehnologiei inteligente de plată Mastercard Digital Enablement Service. 

Luni, 10 Decembrie, 2018 - 10:37

Mastercard (NYSE: MA) și Microsoft (Nasdaq “MSFT” @microsoft) au anunțat săptămâna trecută o colaborare strategică menită să îmbunătățească modul în care oamenii își folosesc și își administrează identitatea digitală.

Joi, 1 Noiembrie, 2018 - 12:09

Pe 25 și 26 octombrie, REBELS AND RULERS, cea mai complexă conferință de business și branding a Europei de Est, a abordat, în premieră, în mod holistic, tema brandingului strategic. Experți internaționali de la companii precum PwC, Mastercard, Ogilvy și ING au venit în România pentru primul forum global de open branding, unde au transmis marketerilor și antreprenorilor din România, Bulgaria, Cehia și UK, beneficiile generate de includerea brandingului la baza strategiei de business, la baza inovării și a dezvoltării.

Vineri, 21 Septembrie, 2018 - 11:13

La începutul noului sezon al celei mai iubite și urmărite competiții de fotbal, Mastercard, sponsor oficial al UEFA Champions League, demonstrează puterea unificatoare a fotbalului prin publicarea unei amintiri de neprețuit. 
Pe 26 mai 2018, pentru a arăta puterea fotbalului de a aduce oamenii împreună, Mastercard a organizat o proiecție-surpriză a marii finale UEFA Champions League. În premieră pentru România, Finala UEFA Champions League a putut fi urmărită într-o locație neconvențională, în unul dintre cele mai tranzitate locuri din București: Gara de Nord. 

Joi, 28 Iunie, 2018 - 11:50

Europenii iubesc să călătorească. În medie, ei merg în vacanță în interiorul țării sau în afara ei de 10 ori pe an, cehii și slovacii fiind în topul listei, cu 19 călătorii pe an, în timp ce românii călătoresc de 12 ori pe an . 

În 2017, România a găzduit aproximativ 8 milioane de turiști internaționali. Aceștia au cheltuit peste 2,9 miliarde de euro, din care 27% pentru mâncare, 25% pentru servicii de cazare și 19% pentru cumpărături. 70% din totalul tranzacțiilor au fost achitate cu cardul. .

Marţi, 12 Iunie, 2018 - 10:26

Noile soluții dezvoltate de Mastercard vor consolida încrederea și vor facilita interacțiunile dintre bănci și noi furnizori de servicii de plată pentru a le permite să-și deservească mai bine consumatorii și businessurile

Luni, 11 Iunie, 2018 - 12:34

Pentru consumatori, încrederea sporită și ușurința utilizării sunt esențiale pentru adoptarea în masă a comerțului conversațional și pentru a-i permite să-și atingă adevăratul potențial
Consumatorii pun cel mai mare preț pe comoditate, iar satisfacerea așteptărilor pe care le au în acest sens este esențială în adoptarea în masă a comerțului conversațional, potrivit concluziilor studiului Is anybody there? Giving Conversational Commerce a voice, lansat de Mastercard pe 4 iunie.

Vineri, 8 Iunie, 2018 - 11:54

La cea de-a XVII-a ediție a Festivalului Internațional de Film Transilvania (TIFF), recent încheiată, Mastercard a sărbătorit 12 ani de parteneriat cu cel mai renumit festival de film din România, care a avut loc în perioada 25 mai - 3 iunie la Cluj. Ediția din 2018 a TIFF a numărat 135.000 de participanţi, 227 de  producţii - 178 de lungmetraje şi 49 de scurtmetraje sosite din toată lumea – și 95.000 de bilete vândute.

Joi, 7 Iunie, 2018 - 11:09
AI Express ajută companiile să implementeze rapid și inteligent soluții de inteligență artificială

Multe companii își doresc astăzi să utilizeze inteligența artificială, dar nu știu de unde să înceapă. Odată cu lansarea AI Express, Mastercard va ajuta companiile să dezvolte un model de inteligență artificială adaptat, care să răspundă unor nevoi de business reale și care să poată fi implementat rapid.

Miercuri, 23 Mai, 2018 - 12:47

Mastercard anunță lansarea Accelerate, o nouă inițiativă menită să transforme industria dinamică a companiilor Fintech și să reflecte angajamentul continuu al companiei față de această industrie. Accelerate a fost conceput pentru a susține ambițiile actorilor din sectorul Fintech prin pachete de asistență individualizate, care includ accesul la idei, instrumente, tehnologii și investiții care susțin inovația.

Joi, 17 Mai, 2018 - 12:19

Mastercard, companie de tehnologie în industria globală de plăți, şi Mega Image, cel mai mare lanț de supermarketuri din România, demarează o nouă campanie prin care încurajează plățile electronice în rândul consumatorilor din România. Campania se desfășoară sub umbrela E normal să vii la Mega. Așa cum e normal să îți plătești cumpărăturile cu Mastercard, prin care Mastercard și Mega Image încurajează plata cu cardul la cumpărături, ca parte obișnuită a activităților zilnice.

Luni, 14 Mai, 2018 - 13:02

Ca urmare a punctului de vedere emis de Guvernul României legat de extinderea legii cash-back pentru comercianții cu ridicata și prestatorii de servicii, proiectul de lege se va discuta marți, 15 mai 2018, în Comisia pentru Buget a Camerei Deputaților. Cosmin Vladimirescu, General Manager Mastercard România, face următoarele precizări legate de beneficiile legii și de cele ale creșterii acceptării plăților cu cardul în România:

Miercuri, 9 Mai, 2018 - 13:47

Cum va fi impactată industria financiar bancară de tehnologie? Cele mai recente tendințe în Fintech, blockchain, ICO și cryptomonede sunt analizate în cadrul iCEE.fest 2018. REVOLUT, printre companiile care au confirmat participarea.

Unul dintre cele mai importante evenimente dedicate transformărilor pe care tehnologia le provoacă în economie, iCEE.fest 2018 aduce din nou în prim plan discuțiile despre ”viitorul banilor” și al industriei financiar bancare.

Joi, 3 Mai, 2018 - 12:45

Mastercard, companie de tehnologie în industria globală de plăți și sponsor oficial al UEFA Champions League, sărbătorește în perioada campionatului de anul acesta puterea fotbalului de a începe ceva de neprețuit pentru oameni, familii și comunități. Ca sponsor al celei mai prestigioase competiții a cluburilor de fotbal din lume, Mastercard lansează campania Fotbalul poate începe ceva de neprețuit și oferă, și în 2018, experiențe de neuitat fanilor acestui sport. 

Miercuri, 18 Aprilie, 2018 - 11:20

Mastercard, operatorul celei mai rapide rețele de procesare a plăților din lume şi eMAG demarează în această primăvară campania „Cumpărăturile deştepte îţi dau cadouri perfecte”. Campania continuă eforturile din anii precedenți de promovare a plăţilor electronice în rândul consumatorilor din România. 

Subscribe to Mastercard