Marţi, 6 August, 2019 - 13:11

Pentru al doilea an consecutiv, Mastercard este cardul preferat al festivalului Summer Well, un festival cashless, care va avea loc în perioada 9-11 august, pe domeniul Știrbey. Totodată, Summer Well se alătură inițiativei Mastercard de accesibilizare a festivalurilor de muzică și oferă acces gratuit persoanelor cu deficiențe de auz, precum și asistență, printr-o echipă de interpreți mimico-gestuali care vor fi prezenți în zona de bilete a festivalului,  în Sensory Playground by Mastercard, și vor interpreta melodiile artiștilor.

Luni, 8 Iulie, 2019 - 16:43

Pentru al cincilea an consecutiv, Mastercard este alături de fanii Electric Castle și îi surprinde cu beneficii și experiențe electrice, în calitate de card preferat al festivalului
•    Mastercard creează pentru participanții la Electric Castle primul hub senzorial, intitulat Sensory Playground, în care muzica și experiențele de neuitat sunt ingredientele principale

Vineri, 14 Iunie, 2019 - 14:21

Mastercard instalează POS-uri în Piața Cibin din Sibiu, făcând posibilă plata cu cardul la producătorii agricoli

  • Asociația Administratorilor de Piețe din România își propune ca inițiativa să fie extinsă și în alte orașe

Mastercard continuă să fie principala voce în materie de inițiative inovatoare de promovare a plăților electronice și, în colaborare cu Asociația Administratorilor de Piețe din România (AAPR) și Patria Bank, beneficiind de susținerea Primăriei Sibiu, lansează astăzi plata cu cardul în Piața Cibin.

Miercuri, 12 Iunie, 2019 - 13:42

Mastercard anunță dezvoltarea unei noi suite de servicii, aplicații și soluții de top pe piață, menite să susțină și să garanteze o gamă mai largă de servicii financiare în Europa. 
Soluţiile sunt concepute pentru a sprijini instituțiile bancare și furnizorii terți în implementarea sistemelor de open banking. 
Open Banking Connect oferă o singură conectare la interfeţele de open banking oferite de instituțiile financiare, asigurându-le furnizorilor terţi autorizaţi, accesibilitate la o gamă largă de instituţii financiare, reziliență și viteză de lansare în piaţă. 

Vineri, 31 Mai, 2019 - 11:11

Parteneriatul dintre Mastercard şi Festivalul Internaţional de Film Transilvania (TIFF) sărbătoreşte 13 ani odată cu ediţia din acest an a prestigiosului festival. Ca în fiecare an, Mastercard pregăteşte experienţe inedite pentru iubitorii de film, iar anul acesta îi provoacă să privească lumea prin prisma emoţiilor resimţite din scaunul cinematografului, să vadă filmul cu alţi ochi şi să se lase inspiraţi să înceapă ceva de nepreţuit în viaţa de zi cu zi.

Miercuri, 1 Mai, 2019 - 09:02
Comisia Europeană a amendat Mastercard cu 573 milioane de euro pentru comportamente anticoncurențiale

Companiile de servicii financiare Mastercard și Visa au convenit să reducă comisioanele pentru turiștii care utilizează cardurile lor în UE, după o bătălie de lungă durată cu Comisia Europeană, informează BBC.

Firmele cărților de credit vor percepe taxe comercianților reduse cu aproximativ 40% pentru plățile efectuate cu cardurile de credit și de debit din afara UE.

Miercuri, 6 Martie, 2019 - 13:57
construit de Asociația Dăruiește Viață

Mastercard anunță lansarea inițiativei „O șansă la viață. #IncepeCevaDeNepretuit. Contribuie cu Mastercard la #NoiFacemUnSpital”, care constă într-un parteneriat pe termen lung cu Asociația Dăruiește Viață. Mastercard devine, astfel, partenerul pentru inovație al primului spital de oncologie și radioterapie pediatrică din România, îndreptându-și toate eforturile locale către asigurarea infrastructurii și echipamentului tehnologic necesare finalizării spitalului la standardele stabilite. 

Mastercard, partener pentru inovație al cauzei #NoiFacemUnSpital 

Vineri, 22 Februarie, 2019 - 13:38

Mastercard anunță continuarea parteneriatului de succes cu festivalul de muzică Summer Well, care va avea loc pe 10 și 11 august pe Domeniul Știrbey, Buftea. Parteneriatul dintre Mastercard și Summer Well a devenit de astăzi și mai relevant, pentru că una dintre cele mai importante formații ale momentului, The 1975, a câștigat cele mai importante premii ale muzicii britanice, BRIT Awards: Cel mai bun grup britanic şi Cel mai bun album britanic pentru A Brief Inquiry Into Online Relationships. 

Luni, 11 Februarie, 2019 - 10:22

Mastercard stabilește un nou etalon în exprimarea identității de brand și își lansează identitatea audio, o arhitectură sonoră complexă care reprezintă cea mai recentă evoluție a brandului.

Joi, 17 Ianuarie, 2019 - 13:27
care intră în vigoare din septembrie 2019

Chiar dacă ascensiunea pe care o cunoaște comerțul digital reprezintă un colac de salvare pentru mulți retaileri, 75% dintre comercianții online din statele europene nu sunt la curent cu noul standard de securitate a plăților, care va intra în vigoare anul viitor, arată un studiu Mastercard realizat pe un grup restrâns de retaileri online din Europa. 

Joi, 20 Decembrie, 2018 - 11:54

Mastercard și fintech-ul phyre au anunțat lansarea portofelului digital phyre pe piața din România. Aplicația de mobil, certificată de Mastercard și susținută de Paynetics, instituție de e-money licențiată, le permite utilizatorilor să-și înroleze în aplicație orice card care permite plăți, indiferent de emitent, și să obțină un card digital Mastercard, care poate fi tokenizat pe baza tehnologiei inteligente de plată Mastercard Digital Enablement Service. 

Luni, 10 Decembrie, 2018 - 10:37

Mastercard (NYSE: MA) și Microsoft (Nasdaq “MSFT” @microsoft) au anunțat săptămâna trecută o colaborare strategică menită să îmbunătățească modul în care oamenii își folosesc și își administrează identitatea digitală.

Joi, 1 Noiembrie, 2018 - 12:09

Pe 25 și 26 octombrie, REBELS AND RULERS, cea mai complexă conferință de business și branding a Europei de Est, a abordat, în premieră, în mod holistic, tema brandingului strategic. Experți internaționali de la companii precum PwC, Mastercard, Ogilvy și ING au venit în România pentru primul forum global de open branding, unde au transmis marketerilor și antreprenorilor din România, Bulgaria, Cehia și UK, beneficiile generate de includerea brandingului la baza strategiei de business, la baza inovării și a dezvoltării.

Vineri, 21 Septembrie, 2018 - 11:13

La începutul noului sezon al celei mai iubite și urmărite competiții de fotbal, Mastercard, sponsor oficial al UEFA Champions League, demonstrează puterea unificatoare a fotbalului prin publicarea unei amintiri de neprețuit. 
Pe 26 mai 2018, pentru a arăta puterea fotbalului de a aduce oamenii împreună, Mastercard a organizat o proiecție-surpriză a marii finale UEFA Champions League. În premieră pentru România, Finala UEFA Champions League a putut fi urmărită într-o locație neconvențională, în unul dintre cele mai tranzitate locuri din București: Gara de Nord. 

Joi, 28 Iunie, 2018 - 11:50

Europenii iubesc să călătorească. În medie, ei merg în vacanță în interiorul țării sau în afara ei de 10 ori pe an, cehii și slovacii fiind în topul listei, cu 19 călătorii pe an, în timp ce românii călătoresc de 12 ori pe an . 

În 2017, România a găzduit aproximativ 8 milioane de turiști internaționali. Aceștia au cheltuit peste 2,9 miliarde de euro, din care 27% pentru mâncare, 25% pentru servicii de cazare și 19% pentru cumpărături. 70% din totalul tranzacțiilor au fost achitate cu cardul. .

Marţi, 12 Iunie, 2018 - 10:26

Noile soluții dezvoltate de Mastercard vor consolida încrederea și vor facilita interacțiunile dintre bănci și noi furnizori de servicii de plată pentru a le permite să-și deservească mai bine consumatorii și businessurile

Luni, 11 Iunie, 2018 - 12:34

Pentru consumatori, încrederea sporită și ușurința utilizării sunt esențiale pentru adoptarea în masă a comerțului conversațional și pentru a-i permite să-și atingă adevăratul potențial
Consumatorii pun cel mai mare preț pe comoditate, iar satisfacerea așteptărilor pe care le au în acest sens este esențială în adoptarea în masă a comerțului conversațional, potrivit concluziilor studiului Is anybody there? Giving Conversational Commerce a voice, lansat de Mastercard pe 4 iunie.

Vineri, 8 Iunie, 2018 - 11:54

La cea de-a XVII-a ediție a Festivalului Internațional de Film Transilvania (TIFF), recent încheiată, Mastercard a sărbătorit 12 ani de parteneriat cu cel mai renumit festival de film din România, care a avut loc în perioada 25 mai - 3 iunie la Cluj. Ediția din 2018 a TIFF a numărat 135.000 de participanţi, 227 de  producţii - 178 de lungmetraje şi 49 de scurtmetraje sosite din toată lumea – și 95.000 de bilete vândute.

Joi, 7 Iunie, 2018 - 11:09
AI Express ajută companiile să implementeze rapid și inteligent soluții de inteligență artificială

Multe companii își doresc astăzi să utilizeze inteligența artificială, dar nu știu de unde să înceapă. Odată cu lansarea AI Express, Mastercard va ajuta companiile să dezvolte un model de inteligență artificială adaptat, care să răspundă unor nevoi de business reale și care să poată fi implementat rapid.

Miercuri, 23 Mai, 2018 - 12:47

Mastercard anunță lansarea Accelerate, o nouă inițiativă menită să transforme industria dinamică a companiilor Fintech și să reflecte angajamentul continuu al companiei față de această industrie. Accelerate a fost conceput pentru a susține ambițiile actorilor din sectorul Fintech prin pachete de asistență individualizate, care includ accesul la idei, instrumente, tehnologii și investiții care susțin inovația.

Joi, 17 Mai, 2018 - 12:19

Mastercard, companie de tehnologie în industria globală de plăți, şi Mega Image, cel mai mare lanț de supermarketuri din România, demarează o nouă campanie prin care încurajează plățile electronice în rândul consumatorilor din România. Campania se desfășoară sub umbrela E normal să vii la Mega. Așa cum e normal să îți plătești cumpărăturile cu Mastercard, prin care Mastercard și Mega Image încurajează plata cu cardul la cumpărături, ca parte obișnuită a activităților zilnice.

Luni, 14 Mai, 2018 - 13:02

Ca urmare a punctului de vedere emis de Guvernul României legat de extinderea legii cash-back pentru comercianții cu ridicata și prestatorii de servicii, proiectul de lege se va discuta marți, 15 mai 2018, în Comisia pentru Buget a Camerei Deputaților. Cosmin Vladimirescu, General Manager Mastercard România, face următoarele precizări legate de beneficiile legii și de cele ale creșterii acceptării plăților cu cardul în România:

Miercuri, 9 Mai, 2018 - 13:47

Cum va fi impactată industria financiar bancară de tehnologie? Cele mai recente tendințe în Fintech, blockchain, ICO și cryptomonede sunt analizate în cadrul iCEE.fest 2018. REVOLUT, printre companiile care au confirmat participarea.

Unul dintre cele mai importante evenimente dedicate transformărilor pe care tehnologia le provoacă în economie, iCEE.fest 2018 aduce din nou în prim plan discuțiile despre ”viitorul banilor” și al industriei financiar bancare.

Joi, 3 Mai, 2018 - 12:45

Mastercard, companie de tehnologie în industria globală de plăți și sponsor oficial al UEFA Champions League, sărbătorește în perioada campionatului de anul acesta puterea fotbalului de a începe ceva de neprețuit pentru oameni, familii și comunități. Ca sponsor al celei mai prestigioase competiții a cluburilor de fotbal din lume, Mastercard lansează campania Fotbalul poate începe ceva de neprețuit și oferă, și în 2018, experiențe de neuitat fanilor acestui sport. 

Miercuri, 18 Aprilie, 2018 - 11:20

Mastercard, operatorul celei mai rapide rețele de procesare a plăților din lume şi eMAG demarează în această primăvară campania „Cumpărăturile deştepte îţi dau cadouri perfecte”. Campania continuă eforturile din anii precedenți de promovare a plăţilor electronice în rândul consumatorilor din România. 

Subscribe to Mastercard