Joi, 6 Iunie, 2019 - 15:19

„Caravana cu Potențial” – un proiect de responsabilitate socială al companiei Tetra Pak, care îmbină realitatea virtuală cu educația ecologică într-o experiență unică de învățare interactivă.

Marţi, 21 Mai, 2019 - 10:29

Procter & Gamble România continuă proiectul de educație ecologică "O Românie Curată Începe de Acasă" în parteneriat cu Act for Tomorrow, organizație non-guvernamentală care activează în domeniul protecției mediului. Campania își propune să atragă atenția asupra importanței colectării selective și reciclării deșeurilor, un demers important atât pentru generațiile de astăzi cât și pentru cele viitoare.  

Joi, 14 Februarie, 2019 - 12:56
care oferă societății civile finanțări de 500.000 de euro

Kaufland România, în colaborare cu Asociația Act For Tomorrow, lansează programul START ONG – primul și singurul program de finanțare dedicat ONG-urilor mici sau a celor aflate la început de drum. 

Finanțarea totală acordată de Kaufland România pentru dezvoltarea micilor ONG-uri este de 500.000 de euro, prin susținerea a peste 100 de proiecte în 2019. 

Luni, 21 Mai, 2018 - 13:30

P&G, împreună cu Let's Do It, Romania!, acționează într-o direcție care reprezintă o preocupare tot mai importantă a românilor - calitatea mediului. Cele două organizații au anunțat recent lansarea campaniei O Românie curată începe de acasă, care are ca scop încurajarea colectării selective a deșeurilor - un pas decisiv și cu impact pozitiv asupra mediului, atât în prezent, cât și pentru generațiile viitoare.

Subscribe to Andrei Coșuleanu