Publicat: 25 August, 2015 - 19:15
Share

ROMEXPO S.A. organizează, în perioada 25-28 Februarie 2016, cea de-a 35-a editie a Târgului de Turism al României, Ediția de Primăvară.

Prin organizarea unei noi editii a Târgului de Turism al României, Romexpo isi propune sa creeze cadrul necesar dialogului de business, sa sprijine si sa promoveze mediul de afaceri din Romania, sustinand astfel companiile si politicile de dezvoltare ale acestora.

Ca si in anii precedenti, expozitia va prezenta cele mai noi tendinte din turism, fiind un eveniment adresat agentiilor de turism si touroperatorilor, unitatilor de cazare si de agrement, precum si prestatorilor de diverse servicii in turism sau autoritatilor de turism locale, nationale si internationale.

Editia 2016 va asteapta cu lansari de pachete turistice si servicii inedite, informatii de ultima ora, totul intr-o atmosfera de business, propice comunicarii si networking-ului. Asadar, pentru anul 2016 va propunem ca modalitate de promovare si dezvoltare a produselor si serviciilor Dumneavoastra participarea in cadrul TTR. Pentru mai multe informatii despre acest eveniment, va invitam sa vizualizati prezentarea editiei din acest an la: www.targuldeturism.ro .

Motive de a participa la editia 2016:

    Veti beneficia de oportunitatea unica de a pune in valoare pachetele turistice, serviciile si produsele pe care compania dumneavoastra le comercializeaza;
    TTR se va desfasura in aceeasi perioada cu salonul Romanian Nautic Expo, Expo Sport si Agrement si Targul de Produse Traditionale;
    Veti intalni potentiali clienti si parteneri din domeniu, cu care veti avea ocazia sa incheiati contracte;
    Veti fi la curent cu investitiile din domeniu, dar si cu ultimele tendinte din acest sector, atat din Romania, cat si la nivel european;
    Pe durata targului/expozitiei vor fi organizate conferinte si seminarii, prezentari, demonstratii, concursuri si workshop-uri dedicate in special vizitatorilor specialisti;
    Evenimentul va fi promovat prin spoturi TV si radio derulate in mass-media centrala si de specialitate, prin articole in presa scrisa generalista si de specialitate, prin campanii online, outdoor si indoor, prin website-ul propriu si pe retele de socializare (Facebook, Twitter, LinkedIn), cat si prin intermediul Ambasadelor romane in strainatate si a Camerelor de Comert si Industrie din Romania cu care avem deja incheiate acorduri de colaborare.

Inregistrare
Pentru a va alatura, timp de 4 zile, specialistilor din domeniu va invitam sa va inscrieti la TTR. Formularele de inscriere sunt disponibile pe site-ul evenimentului, www.targuldeturism.ro, iar pentru informatii suplimentare puteti contacta echipa de proiect, care va sta cu placere la dispozitie.