Publicat: 8 Iulie, 2012 - 18:04

TotalSoft, producător regional de software și unul dintre cei mai apreciați exportatori de soluții B2B, anunță lansarea brand-ului Acollada, reprezentând noua identitate pentru Divizia sa de Software. Acollada subliniază capacitatea de inovație și maturitatea acestei linii de business, urmând să se adreseze în special piețelor internaționale.

Sub brandul Acollada, TotalSoft se va adresa pieței cu soluții de dezvoltarea de software la cerere, aplicații web și soluții pentru dispozitive mobile utilizând expertiza dobândită în domenii precum  Servicii, Telecom, Utilități și Sectorul Public.
Cu o echipă de 150 de dezvoltatori, Acollada vizeza atragerea unor proiecte majore de outsourcing din  piața internațională, zona în care a livrat până acum peste 300 de proiecte off-shore, în 25 de țări. 
O direcție strategică a brandului Acollada este și piaţa componentelor software adresate companiilor IT, dezvoltatorilor şi programatorilor din întreaga lume. Divizia a publicat deja primele componente prin intermediul ComponentSouce – cel mai mare canal on-line și comunitate pentru componente software reutilizabile şi instrumente de dezvoltare.
"Ne-am propus o reorientare strategică a diviziei de software Acollada, abordând potenţialul uriaş din domeniul dispozitivelor mobile şi noul sector de tehnologie. Ne concentrăm în principal pe HTML5, care permite rularea software-ului pe orice sistem de operare, atât pentru B2B și B2C, pe Android şi iOS. Țintim venituri de 3 M Euro componente software şi aplicaţii mobile până la sfârşitul anului 2014, cu rata de profitabilitate de 30% ", declară Daniel Ionescu, Sales & Marketing Director, TotalSoft.