

Evenimentul se desfasoara la Grand Hotel Continental, Calea Victoriei nr. 56, Bucuresti, in data de 10 februarie 2017, intre orele 10.00 – 17.00, conform agendei prezentate mai jos.
Instrumentele studiate in acest training ne vor creste calitatea serviciilor in zona de ”customer service”, prin scaderea numarului de „plangeri” si cresterea satisfactiei clientilor. Tehnicile de depasire a obiectiilor si intelegerea mecanismelor ne vor creste eficienta in intelegerea, tratarea si solutionarea solicitarilor clientilor externi si interni.
Un training adresat managerilor si personalului de vanzari, din departamentele de customer service dar si managerilor de companii mici si mijlocii, aflati de multe ori in relatie directa de lucru cu diversi clienti sau colaboratori ai firmei.
AGENDA:
10.00 – 10.30 Inregistrarea participantilor & welcome coffee
10.30 – 13.00 Valentin Hanga, Senior trainer
1. Raspunsul la telefon de tip ASERTIV
-stabilirea tipurilor de abordari, dupa Thomas-Kilmann (submisiv, asertiv, agresiv)
-constructia raspunsului asertiv,
2. Elemente de managementul conflictului
-definirea "pozitiilor" participantilor la convorbire
-abordarea asertiva, tehnici si metode de dezamorsare a conflictelor
3. Depasirea obiectiilor clientului
-stabilirea pasilor apelului
-constructia recomandarii optime, pe baza raspunsului asertiv
-depasirea obiectiilor clientului / tehnici
13.00 – 14.00 Dejun
14.00 – 17.00 Valentin Hanga, Senior trainer
4. Incheierea apelului si conducerea clientului catre un acord
-folosirea tehnicilor specifice de negociere a conditiilor agreate, in concordanta cu
cerinta clientului dar si cu politicile comerciale ale companiei
5. Serviciul post-vanzare
-modalitati practice de pregatire a "proiectelor" viitoare, prin implicarea clientului activ
in acestea
6. Legile persuasiunii
-legea reciprocitatii / legea timpului / legea nesigurantei / legea penuriei
Taxa de participare: 450 lei plus tva
Reduceri acordate:
10% pentru una - cinci persoane din aceeasi companie, inscriere si plata pana in data de 7 februarie 2017
15% pentru sase sau mai multe persoane din aceeasi companie, inscriere si plata pana in data de 7 februarie 2017
Train Your Brain s-a lansat in toamna anului 2012 si, de atunci, a organizat peste 100 de evenimente open, seminarii, conferinte si traininguri, dar si traininguri inhouse, la care au participat peste 2000 de persoane din mai mult de 500 de companii din Bucuresti si din tara.