Publicat: 28 Octombrie, 2020 - 09:44
Share

Industria LGBTQ de turism și din turism are mai mult de 1 trilion  putere de cumpărare numai în Statele Unite.

În 1992, doi prieteni, Thomas Roth și David Paisley, specialiști în marketing și științe sociale - și membri ai comunității LGBTQ - au avut o idee. Au vrut să ajute companiile și mărcile să înțeleagă comunitatea LGBTQ emergentă și să o includă ca un segment de piață viabil.

La început, nu a fost ușor. La începutul anilor '90, exista o singură marcă majoră care comercializa activ LGBTQ-urile: Absolut Vodka (care mai târziu a devenit client CMI).

Pentru a deschide ușile, Tom și Dave au inițiat primele studii LGBTQ pentru consumatori, iar concluziile au fost citate în presa majoră.

Au călătorit în toată America de Nord și nu numai, vorbind cu directori și la numeroase conferințe și nu au încetat să sublinieze importanța atingerii și deservirii comunității LGBTQ.

Acum, 25 de ani mai târziu, ei conduc cea mai mare și mai respectată firmă de cercetare LGBTQ din lume. De-a lungul anilor, Tom, Dave și echipa lor au ajutat sute de companii și mărci să se conecteze, să se angajeze și să comercializeze spectrul care este comunitatea LGBTQ.

Ceea ce a început ca idee acum 30 ani a transformat modul în care companiile, mărcile, societatea și guvernele înțeleg și se conectează cu comunitatea LGBTQ. (eTN)

 

Tag-uri Institutii: