Publicat: 26 Iulie, 2016 - 14:08
Share

RENET, prima reţea de agenţi imobiliari independenţi din România a înregistrat în primele 6 luni ale anului venituri per agent în valoare medie de 4.000 euro/lună. Valoarea este de aproape 2 ori mai mare faţă de veniturile din salariu şi comision obţinute de un agent imobiliar într-o agenţie de profil. Diferenţa se datorează faptului că în cadrul RENET, agenţii imobiliari îşi păstrează 100% din valoarea comisioanelor încasate din tranzacţiile imobiliare efectuate, dar şi a faptului că se lucrează în baza unor contracte de reprezentare în regim de exclusivitate (faţă de intermedieri neexclusive) ceea ce presupune o eficienţă mai mare a muncii.

De exemplu, dacă într-o lună un agent imobiliar intermediază vânzarea unui apartament de 100.000 euro, veniturile în cazul în care este angajat într-o agenţie imobiliară pot ajunge la 2.000 euro în timp ce agentul imobiliar membru al RENET încasează 4.000 euro, întrucât îşi păstrează întreg comisionul. 

“Am înfiinţat RENET în 2012, din dorinţa de a reuni cei mai performanţi agenţi imobiliari sub acelaşi brand puternic, ca o alternativă la modelul tradiţional de agenţie imobiliară care începea să îşi arate dezavantajele. În cadrul RENET, fiecare agent deţine propria afacere imobiliară, îşi păstrează întreg comisionul, beneficiind în acelaşi timp de toate resursele şi logistica de management necesară derulării activităţii: website propriu, sediu, săli de întâlniri, consultanţă juridică pentru contractele în exclusivitate, consultanţă în marketing şi comunicare. Este un mediu de muncă extrem de atractiv în care agenţii se simt extrem de motivați, iar rezultatele nu întârzie să apară: în primele 6 luni de când s-au alăturat echipei RENET toți agenții și-au dublat comisioanele, iar în termen de un an, acestea au crescut cu 300%”, a declarat Sorin Răducu, co-fondator RENET, agent imobiliar cu experienţă de peste 20 de ani în domeniu.

RENET este un concept de business unic şi inovator pe piaţa imobiliară din România, inspirat din modelul american care reuneşte sub acelaşi brand puternic agenţi imobiliari independenţi. În cadrul RENET fiecare agent imobiliar îşi păstrează integral comisionul tranzacţiilor, are propriul brand şi îşi conduce în mod independent activitatea de brokeraj, beneficiind în acelaşi timp de cele mai perfomante facilităţi logistice şi de un mediu de lucru atractiv. Membrii RENET au acces la cele mai performante servicii de branding şi marketing, care asigură dezvoltarea brandului personal, a unui website propriu şi derularea de campanii de marketing pentru captare de lead-uri. 

Profesionalismul tranzacţionării este asigurat în baza unui contract între agent şi client, prin care agentul RENET se obligă să consilieze clientul pe tot parcursul intermedierii, astfel încât acesta din urmă să obţină cel mai bun preţ de cumpărare sau vânzare al unei proprietăţi. 

În prezent, reţeaua reuneşte 25 dintre cei mai buni specialişti de pe piaţa imobiliară românească, cu o experienţă medie de peste 10 ani în domeniul imobiliar. 

Comunicat de presa: RENET