Publicat: 24 Mai, 2017 - 13:00

Cea mai tare provocare a primăverii – competiția Romania’s Next Big Vlogger - s-a încheiat cu alegerea marelui câștigător și cu un show de pus pe repeat. Dana Bacinschi, din echipa Mikey Hash, este următorul mare vlogger al României, anunțat marți seară, la Gala Next Big Vlogger. În competiția lansată în luna martie de Coca-Cola s-au înscris mii de tineri din toată țara. 14 dintre ei au intrat într-un bootcamp de 3 zile unde au fost instruiți de vloggeri cu experiență iar în finală au ajuns 7 concurenți. Next Big Vlogger este o inițiativă unică în România și prima competiție de o asemenea amploare pentru creatorii de conținut video din online.
”La Coca-Cola, ne place să inovăm, să ne surprindem mereu consumatorii. Vloggerii sunt vocea noii generații, conectată la toate trendurile noi, o generație care se exprimă fresh, creativ și fără complexe. Îi sprijinim să aibă o voce cât mai puternică, să fie vizibili și să primească aprecierea pe care o merită. Ne bucură că am creat în jurul competiției Next Big Vlogger o comunitate energică și dornică de entertainment de calitate.”, a declarat Andreea Drăgan, Senior Brand Manager The Coca-Cola Company CEE. 
”Coca-Cola a făcut un lucru extraordinar. Concursul acesta ne validează pe noi, vloggerii, ca entertaineri și ca repere pentru tinerii din România. Asta ne va responsabiliza și ne va ajuta să evoluăm, pe noi și pe întreaga comunitate online de la noi.”, a spus Mihai Holhoş sau Mikey Hash, cel care i-a fost mentor câștigătoarei Next Big Vlogger. 
Pe lângă un start spectaculos în ”cariera” de vlogger, Dana Bacinschi a câștigat un contract de vlogging cu Coca-Cola pentru un an, ocazia de a apărea pe dozele de Coca-Cola și echipamentul care să-i asigure clipuri demne de viralizare: o cameră video compactă și un trepied. 
„Next Big Vlogger a fost o super experiență, care ne-a oferit șanse unice tuturor celor care am participat: să fim antrenați de cei mai buni, să rezolvăm provocări care ne-au ajutat să devenim mai performanți, să ne facem prieteni care au aceeași pasiune. A fost o adevărată școală în domeniu, dar cu multă, multă distracție”, a spus câștigătoarea competiției. 
La Gala Next Big Vlogger, desfășurată marți seara, peste 200 de participanți – susținători de-ai concurenților, vedete și lideri de opinie din online-ul românesc - au urmărit finala competiției, s-au bucurat de muzica celor de la Carla’s Dreams și de un show plin de energie. 

Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare, carbogazoase şi necarbogazoase, și aproape 3.900 de produse. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde 21 de branduri de miliarde de dolari, dintre care 19 sunt  disponibile și în varianta cu mai puține calorii sau fără calorii. Printre branduri se numără: Diet Coke, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Dasani, VitaminWater, Powerade, Minute Maid, Simply, Del Valle, Georgia și Gold Peak

La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase și necarbogazoase. Având cea mai mare reţea de distribuţie de băuturi răcoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de ţări se bucură de băuturile companiei, consumul depăşind 1,9 miliarde de porţii pe zi. 

Având în vedere angajamentul pe care ni l-am asumat pentru dezvoltarea unor comunităţi durabile, compania noastră se axează pe iniţiative de reducere a amprentei asupra mediului, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajați și promovarea dezvoltării economice a cumunităților în care ne desfășurăm activitatea.

Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere suntem în top 10 angajatori, având peste 700.000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.