28 mai 2022

Universitatea Ovidius din Constanţa – participare de etapă în cadrul unui proiect transnaţional de E-learning

Distribuie pe rețelele tale sociale:

Universitatea Ovidius din Constanţa (UOC) a fost reprezentată, în perioada 25-26 octombrie 2021, la Liege, (Belgia) la prima întâlnire transnaţională din cadrul proiectului RESTART4EDU (Restart for Education in a Digital Era through Project-based E-learning), cod 2020-1-RO01-KA226-HE-095772, finanţat cu 186.529 de euro prin Programul european Erasmus Plus, informează prof. univ. dr. Daniela Căprioară, directorul proiectului.

Potrivit sursei citate, în cadrul întrevederii, experţii din echipele de implementare au lucrat la structura şi conţinutul unei platforme cu resurse educaţionale, a unui manual şi la un studiu experimental, cele trei capitole de implementat urmărind aplicarea produsului final – „Project-based E-learning”, în universităţile partenere.

„Programul de formare, dedicat grupului ţintă, în toate cele trei universităţi implicate în proiect, va debuta în luna ianuarie 2022 şi se va derula pe o perioadă de aproximativ patru luni, timp în care peste 50 de cadre didactice universitare îşi vor dezvolta competenţele de predare, prin activităţi de formare ce integrează pregătirea teoretică şi practică”, a precizat prof.univ.dr. Daniela Căprioară.

Următoarea întâlnire din cadrul proiectului va avea loc în luna aprilie, la Universitatea Catolică din Braga, în Portugalia.

Universitatea Ovidius din Constanţa este instituţia coordonatoare a proiectului RESTART4EDU (Restart for Education in a Digital Era through Project-based E-learning, cod 2020-1-RO01-KA226-HE-095772), implementat în perioada martie 2021 – februarie 2023 şi realizat în cadrul unui consorţiu în asociere cu trei parteneri instituţionali: Initiatives Pour Une Formation Efficace ASBL (Belgia), Universidade Catolica Portuguesa (Portugalia) şi Eskişehir Osmangazi University (Turcia). Obiectivul proiectului îl reprezintă creşterea calităţii procesului de predare, învăţare şi evaluare în învăţământul superior prin promovarea metodelor active şi colaborative (învăţare bazată pe proiecte), utilizând resursele digitale.