Publicat: 17 Ianuarie, 2020 - 10:21
Share

Ghidat de interviuri și discuții de grupuri focus cu un grup de lucru format din zeci de expozanți din SUA, cumpărători internaționali și părți interesate de la mass-media, US Travel realizează numeroase îmbunătățiri pozitive pentru lansarea IPW 2020 la Las Vegas.

Un program educațional, mai multe opțiuni de stand, un format de conferință de presă reînnoit cu furnizori americani și mai mult timp de rețea pentru delegați sunt printre actualizările concepute pentru a maximiza valoarea pentru expozanți și cumpărători.
„Ne-am propus să ascultăm de la delegați cum putem adăuga o valoare mai mare programului IPW care merge mai departe”, a declarat vicepreședintele SUA Travel Senior pentru dezvoltarea afacerilor și directorul general al IPW, Malcolm Smith. „În timp ce spectacolul este întotdeauna un mare succes, IPW este în continuă evoluție pentru a-l menține într-o formă de top, pe măsură ce trebuie să participe pe piața de intrare în SUA.”

Asociația de turism din SUA va dezvălui „IPW Focus” pentru prima dată în acest an, o sesiune de educație oferită pe platoul de spectacole, care oferă un plus de valoare gratuită pentru delegații internaționali și internaționali pentru a obține o înțelegere mai largă a industriei și tendințelor de turism din SUA. Delegații vor avea opțiunea de a participa la sesiuni educaționale pe o serie de subiecte, de la tehnologie și inovație la cercetare și perspective, prezentate de lideri gândiți și inovatori din întreaga industrie.

Spectacolul va fi, de asemenea, îmbunătățit prin adăugarea unei noi opțiuni Express Booth pentru a găzdui noi expozanți care se integrează în IPW. Aceste cabine simple, la cheie, permit expozanților să stabilească un spațiu de marcă pe podeaua de spectacole și să solicite întâlniri cu cumpărători internaționali și internaționali. Înregistrarea Express Booth se va deschide la începutul lunii februarie.

 

Noul format al conferinței de presă IPW de 20 de minute va oferi delegaților mass-media posibilitatea de a auzi de la mai mulți expozanți americani despre evoluțiile și produsele lor de călătorie. Acest nou format va lăsa marți și miercuri după-amiaza deschis pentru participanții media, oferind mai mult timp de rețea - o recomandare cheie din partea grupului de lucru IPW.

„IPW este un eveniment internațional atât de mare, încât este important să acordăm delegaților noștri cât mai mult timp posibil pentru a ne conecta în timp ce suntem toți sub un singur acoperiș”, a spus Smith.

Redesignat saloanele și mai multe oportunități de implicare socială, pe lângă un bloc încorporat la începutul programului de prânz pentru a permite rețelele, vor permite delegaților să se întâlnească și să converseze într-un mediu ocazional în afara programărilor de afaceri programate.

La IPW de anul trecut în Anaheim, CA, au participat peste 6.000 de delegați din peste 70 de țări și mai mult de 500 de membri ai mass-media.(TravelWireNews)

Tag-uri Nume: 

Tag-uri Institutii: