Publicat: 12 August, 2014 - 13:42

Imbuteliatorul Coca-Cola Hellenic a raportat un declin de 10% al vanzarilor in volum in Romania pe primul semestru din 2014, comparativ cu perioada similara a anului trecut.

“Scaderea volumelor a fost cauzata, in principal, de dificultatile intalnite la nivel macro-economic si la nivelul pietei de retail. Vanzarile pe segmentul sucurilor de fructe (juice) au crescut puternic, ceea ce a dus la majorarea cotei de piata in acest interval”, se arata in raportul financiar semestrial al companiei de origine greceasca. 

Pe segmentul juice din piata locala, producatorul Coca-Cola activeaza cu brandul Cappy. Cresterea de vanzari mentionata in raport a venit, cel mai probabil, din lansarea bauturii Cappy Pulpy, o inovatie pe piata romaneasca datorita continutului bogat de pulpa si bucati de fructe.

Coca-Cola Hellenic este cel mai mare jucator pe piata bauturilor non-alcoolice din Romania. Anul trecut, compania a raportat la Ministerul de Finante o cifra de afaceri de 1,8 miliarde de lei (circa 400 mil. euro), in scadere cu 6% fata de valoarea din  2013.