Publicat: 4 August, 2013 - 18:14

În primele 6 luni ale anului, FARMEC a înregistrat vânzări în creştere cu 16% față de aceeași perioadă a anului trecut. Această evoluție confirmă tendința de creștere anuală a performanțelor companiei, după ce, în primul trimestru din 2013, Farmec Cluj-Napoca și-a majorat vânzările cu 9% față primul trimestru al anului 2012.

„Performanțele foarte bune ale vânzărilor Farmec reprezintă rezultatul investițiilor constante în îmbunătățirea și dezvoltarea portofoliului nostru de produse”, a declarat Mircea Turdean, Director General al Farmec Cluj-Napoca. „Astfel, în prima jumătate a acestui an, am prezentat consumatorilor noștri gama Farmec Natural și am extins gama Gerovital Plant Tratament. În același timp, ne-am bucurat să-i surprindem plăcut prin modernizarea celor două game de produse de curățenie - Nufăr și Triumf. Iar vedetele perioadei de vară sunt, fără îndoială, produsele depilatoare și cele de protecție solară”, adaugă acesta.

Potrivit calculelor realizate de companie pe baza rapoartelor Nielsen pentru categoria Produse Depilatoare, perioada ianuarie – decembrie 2012, în total piaţă din România, produsele depilatoare Farmec sunt cele mai vândute produse de acest tip din România (ca volum). Produsele depilatoare de la Farmec sunt recunoscute de zeci de ani pentru eficiența lor, deoarece conțin ingrediente ce contribuie la îndepărtarea eficientă a părului nedorit, lăsând pielea fină, hidratată și catifelată.
„În următoarea perioadă vom continua să investim în modernizarea laboratoarelor noastre și în cercetare, astfel încât să putem răspunde, la cel mai înalt nivel, cerințelor consumatorilor noștri. ”, a mai adăugat Mircea Turdean.

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec.