Publicat: 12 Mai, 2015 - 16:43

Pe data de 2 Septembrie, fanii Violetta din România vor avea şansa unică de a-şi vedea artiştii preferaţi interpretând live cele mai îndrăgite melodii din sezoanele 1, 2 şi 3 din serialul Violetta, la Arena Naţională. 

 

"Soy Mi Mejor Momento", "Euforia", "Supercreativa", "En Gira" sunt doar câteva dintre melodiile pe care fanii români le vor auzi în timpul concertului de la Arena Naţională. Spectacolul va include şi o trupă de nouă dansatori foarte energici, o formaţie de cinci instrumentişti, decoruri şi lumini spectaculoase, coregrafii de mare impact, elemente tehnice impresionante şi costume uimitoare.

Actorii din Violetta au cucerit inimile audienţei tinere din România în ultimii doi ani, serialul ocupând prima poziţie în intervalul orar în care este difuzat, în rândul copiilor cu vârsta cuprinsă între 4 şi 14 ani. Aşadar, pentru V-loverii români, şansa de a-şi vedea personajele preferate live pe scenă, în timpul concertului Violetta Live, va fi cu siguranţă o experienţă unică în viaţă. Spectacolul va avea ca protagonişti vedetele din distribuţia originală a serialului – Martina Stoessel (Violetta); Jorge Blanco (Leon); Diego Dominguez (Diego); Facundo Gambande (Maxi); Mercedes Lambre (Ludmila); Candelaria Molfese (Camila); Samuel Nascimento (Broduey) şi Alba Rico Navarro (Naty).

Biletele sunt disponibile online, pe myticket.ro şi eventim.ro.

În 15 ţări studiate din EMEA, în perioada octombrie-decembrie 2014, serialul Violetta a fost urmărit de peste 45 de milioane de persoane (10%), dintre care peste 14 milioane au fost copii (24%) şi peste 8,7 milioane au fost fete (30%).

Violetta s-a clasat pe locul întâi în preferinţele fetelor dintre serialele Disney Channel, în 8 din 14 ţări, între care România, Polonia, Ungaria, Italia, Danemarca, Olanda, Belgia şi Portugalia.

Violetta este de departe cea mai accesată proprietate Disney Channel de pe site-urile Disney din EMEA.

Microsite-ul Violetta a atras peste 1,800,000 de vizitatori unici in EMEA (in crestere cu 39%).

Violetta a avut un succes imens şi cu produsele personalizate, în diverse categorii precum articole de moda, produse pentru casa, papetarie, accesorii, cosmetice, jucarii, electronice, carti si reviste, inregistrand vanzari de peste 3 milioane de carti si un milion de jurnale numai in EMEA.

Vânzările fizice totale ale muzicii Violetta au atins in EMEA peste 1.6 milioane de unitati si peste 50,000 de vanzari in format digital.

În medie, în EMEA, 28% dintre fetele cu vârsta cuprinsă între 6 şi 14 ani şi-au achiziţionat un produs Violetta în primăvara anului 2014, în principal articole vestimentare.

Violetta Live se află în prezent în America Latină, în cadrul turneului international din 2015 si va reveni in Europa in toamna, cu 10 spectacole programate in Europa Centrala si de Est, inclusiv in Romania, pe 2 septembrie, de la 19:30, la Arena Nationala din Bucuresti.

Localizare: 

Geolocation is 44.4373896, 26.1525251