Publicat: 22 Mai, 2019 - 12:06

Institutul Vodafone continuă proiectul F-LANE, primul accelerator care susține
femeile din sectorul tehnologic. Programul va începe pe data de 4 octombrie 2019 și va dura șapte săptămâni.
Procesul de aplicare online este oficial deschis. Aplicațiile pot fi înregistrate pe www.f-lane.com/onlineapplication până la data de 7 iunie 2019. Misiunea acestui program este de a încuraja participarea feminină la
dezvoltarea tehnologică și de a sprijini femei de toate vârstele, din toată lumea cu ajutorul tehnologiei. F-LANE
colaborează cu Impact Hub Berlin și Social Entrepreneurship Akademie pentru a descoperi la nivel global startup-uri inovatoare dedicate femeilor, care oferă o soluție de business la o problemă socială și care au potențialul
de a crea un impact de proporții.
Consiliul internațional care va juriza aplicațiile va fi format din 8 membri influenți din zona investițiilor de
impact și a antreprenoriatului social, incluzându-i pe Dupsy Abiola, fondatoare și CEO al start-up-ului Intern
Avenue, una dintre cele mai de succes platforme pentru plasarea de interni în companii, Andy Goldstein, CoFondator al LMU Entrepreneurship Center, Mariéme Jamme, CEO al Spotone Global Solutions, și Lisa Witter, CoFondator și CEO al Apolitical. Aceștia vor selecta antreprenori pentru acceleratorul F-LANE și îi vor asista pe
aceștia de-a lungul celor șapte săptămâni, împărtășind din experiența lor.
Criteriile de selecție pentru programul F-LANE sunt: un model de start-up orientat pe mai mult decât profit,
cu un potențial impact măsurabil, precum și cu o înclinație către tehnologie și suportul femeilor.
Promovarea și sprijinul femeilor este una dintre principalele preocupări ale Vodafone, obiectivul grupului fiind
acela de a deveni cel mai bun angajator pentru femei până în 2025. În acest sens, compania a desfășurat
numeroase proiecte de resurse umane, cea mai recentă fiind inițiativa globală lansată în luna martie 2019 care
vizează acordarea de sprijin specific victimelor violenței și ale abuzului domestic. Conform noii politici, angajații
vor avea acces la asistență și consiliere specializată și vor beneficia de concediu suplimentar plătit de până la
10 zile, numit concediu pentru siguranță, precum și de plata în avans a trei salarii, pentru rezolvarea problemelor
administrative.
În România, Vodafone a lansat recent trei noi politici de resurse umane meninte să întâmpine nevoile de
dezvoltare pe plan profesionalși personal ale angajatelor - Girls Up, Lean in Circles și Digital Aplhas. Aceste
inițiative sunt o continuare a programelor adresate femeilor deja lansate în ultimii doi ani în Vodafone România.
Comunicat de presă
C2 General
Fragiski Melissa, HR Director, Vodafone România: “În Vodafone România, ne menținem angajamentul în
ceea ce privește women empowerment. Dacă viziunea companiei este aceea de a îmbunătăți viețile oamenilor
prin tehnologie, acest lucru se aplică și intern, pentru angajații noștri. Prin noile inițiative dorim să creăm o mai
bună reprezentare feminină în industria locală de tehnologie. În același timp, aceste programe susțin și ambiția
grupului Vodafone pe termen lung, aceea de a deveni cel mai bun angajator pentru femei. ”
Institutul Vodafone pentru Societate și Comunicare reprezintă centrul European al Vodafone pentru
cercetare și organizare. Analizăm potențialul tehnologiilor digitale și folosirea responsabilă a acestora pentru
inovație, creștere și impact social sustenabil. Cu ajutorul studiilor și evenimentelor, oferim o platformă pentru
dialog între lideri din știință, business și politică. Scopul nostru este de a oferi un acces mai bun la tehnologie
pentru toate sectoarele societății. Acesta este motivul pentru care dezvoltăm și susținem proiecte care sprijină
femeile în economia digitală. Institutul Vodafone este creat ca o platformă interdisciplinară și beneficiază de
expertiza consiliului său internațional.
Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații
mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date și comunicații fixe. Vodafone Group
are divizii în 25 de țări, 41 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 19 țări. La 31 martie 2019,
Vodafone Group avea 650 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile și 19 milioane de utilizatori ai serviciilor
broadband fix și 14 milioane de utilizatori ai serviciilor TV, incluzând toți clienții Vodafone din entitățile create
în urma unor fuziuni și asocieri. 

Tag-uri Nume: 

Tag-uri Institutii: