Publicat: 15 Noiembrie, 2016 - 09:44
Share

Vodafone România anunță indicatorii financiari principali pentru al doilea trimestru al anului fiscal 2016-2017, încheiat la 30 septembrie 2016, potrivit rezultatelor raportate astăzi de Vodafone Group Plc.
Vodafone România a înregistrat un număr total de 9,368,604 de clienți (servicii mobile, servicii de voce și M2M), la 30 septembrie 2016, în creștere cu 314,794 față de perioada similară a anului precedent. Din numărul total de clienți, 8,683,351 sunt utilizatori ai serviciilor mobile.
ARPU mobil al Vodafone România a ajuns la 6,2 Euro în cele trei luni încheiate la 30 septembrie 2016.
Veniturile din servicii aferente trimestrului încheiat la 30 septembrie 2016 au atins 179,2 milioane de Euro, în creștere cu 3,6% față de perioada similară a anului precedent, în termeni organici.
La 30 septembrie 2016, abonații serviciilor Vodafone reprezentau 41% din baza de clienți mobili, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 59%. Numărul utilizatorilor serviciilor pre-plătite a crescut cu 0,6 puncte procentuale față de trimestrul anterior.
Consumul de date mobile în trimestrul încheiat la 30 septembrie 2016 a crescut cu 102.5%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Acest lucru a fost susținut și de rata de penetrare a smartphone-urilor în baza de utilizatori, care a crescut cu 5.5 puncte procentuale în trimestrul încheiat la 30 septembrie 2016, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date și comunicații fixe. Vodafone are divizii în 26 de țări, 52 de rețele partenere în întreaga lume și operațiuni de broadband fix în 17 țări. La 30 septembrie 2016, Vodafone avea 470 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile și 14 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix. Comunicat de presa al www.vodafone.com.