Publicat: 31 Martie, 2020 - 11:50
Share

Achiziția UPC este una dintre cele mai importante tranzacții de pe piața de telecomunicații din România. În urma achiziției, Vodafone devine un partener semnificativ în ceea ce privește serviciile de telecomunicații complete și va oferi mai multe beneficii și produse de top clienților, companiilor, dar și altor actori sociali și economici. Totodată, Vodafone va susține un parcurs ascendent pentru economia digitală a României.
Astăzi, Vodafone Romania anunță finalizarea fuziunii cu UPC România. Ca urmare a acestui lucru, UPC România încetează să mai existe ca entitate juridică, fiind absorbită de Vodafone România. Începând de astăzi, Vodafone România devine furnizorul de servicii fixe de comunicațiii electronice pentru clienții UPC. Toate drepturile și obligațiile UPC Romania S.A. vor fi preluate de către Vodafone Romania S.A., fără modificări în ceea ce privește termenii și condițiile din contractele clienților și furnizorilor. 
Informațiile disponibile pe www.upc.ro se vor regăsi pe www.vodafone.ro. De asemenea, aplicația My UPC va fi redenumită în My Vodafone Fix & TV, în timp ce funcționalitățile acesteia și datele de logare ale clienților vor rămâne neschimbate.
Telefoanele de contact, 031 100 1000 și 031 100 0872, vor fi în continuare disponibile. Pentru clienții care plătesc factura prin internet banking, UPC România va fi înlocuit cu Vodafone – pentru servicii fixe și TV. Clienții care beneficiază de servicii fixe & TV furnizate în baza unui contract cu fosta companie UPC, dar și de servicii mobile furnizate de Vodafone vor primi în continuare două facturi.
În ceea ce privește magazinele UPC, acestea vor fi transformate treptat și vor avea specificațiile și configurația magazinelor Vodafone.Vor oferi în continuare toate serviciile și operațiunile specifice produselor de comunicație fixă și TV și în plus și operațiuni specifice serviciilor mobile.
Mai multe informații sunt disponibile aici: https://upc-devine.vodafone.ro. 
Vodafone are o istorie de 23 de ani în România. De-a lungul prezenței sale, operatorul a investit în inovație și este primul care a furnizat serviciile de GPRS (2001), 3G (2005) și 4G (2012). Printre premierele Vodafone România pe piața locală se numără primul serviciu de call center (1997), prima fundație corporativă (1998), lansarea serviciului de SMS, a celui de date și fax în 1998, primul sistem de recunoaștere automată a discursului (2014), prima rețea NB-IoT (2018) și prima rețea 5G (2019).
Vodafone România este o divizie a Vodafone Group, unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații, convergență și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.
Vodafone Group are operațiuni mobile în 24 de țări, 42 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 19 țări. La 31 decembrie 2019, Vodafone Group avea 625 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, 27 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix şi 22 milioane de clienţi ai serviciilor TV, incluzând toți clienții Vodafone din entitățile create în urma unor fuziuni și asocieri. Pentru mai multe informații, accesați www.vodafone.com.

 

Tag-uri Institutii: