Publicat: 26 Iulie, 2016 - 13:44
Share

Pentru al patrulea an consecutiv, Xerox se numara printre liderii din raportul anual al firmei de cercetare Gartner, pentru serviciile de customer care privind externalizarea proceselor de business.

Cadranul liderilor este un instrument de cercetare dezvoltat de Gartner, care evaluează companiile din punct de vedere al complexitatii viziunii si al capacitatii de a o pune in practica.

“Prezenta in cadranul liderilor din acest an este rezultatul strategiei noastre de a furniza clientilor o experienta imbunatatita prin mijloace mai putin traditionale, cum ar fi digital, self-service pe mai multe canale si canale automatizate”, a spus Chuck Koskovich, global customer care leader, Xerox. “Suntem mandri sa fim printre promotorii acestui model nou de servicii pentru clienti.” 

Prin intermediul celor 52.000 de agenti, care vorbesc 30 de limbi diferite, Xerox gestioneaza peste 2,5 milioane de interactiuni zilnice, in cele peste 170 de centre dedicate serviciilor de customer care. Xerox furnizeaza servicii de customer care pentru o multitudine de companii din domenii precum tehnologie, comunicatii, servicii bancare si financiare, calatorii, retail, educatie, institutii guvernamentale, sanatate si produse farmaceutice.

Gartner nu sustine niciunul din furnizorii, produsele sau serviciile descrise in publicatiile sale de cercetare si nu sfatuieste utilizatorii de tehnologie sa-i selecteze doar pe acei furnizori cu cele mai mari rating-uri. Publicatiile de cercetare ale Gartner constau in opiniile organizatiei de cercetare Gartner si nu ar trebui preluate ca atare. Gartner isi declina responsabilitatea tuturor garantiilor, exprimate sau implicite, cu privire la aceasta cercetare, inclusiv a garantiilor ce vizeaza comercializarea sau adecvarea la o anumita utilizare.

Xerox contribuie la schimbarea modului in care functioneaza lumea. Folosindu-ne de cunostintele noastre in imagistica, procese de business, analiza, automatizare si intelegerea nevoilor consumatorului, gestionam fluxul de lucru si oferim un grad mai mare de productivitate, eficienta si personalizare. Angajatii nostri inoveaza si ofera servicii de business, echipamente de imprimare, software si solutii care produc o diferenta reala pentru clientii nostri si clientii lor, in 180 de tari. Pe 29 ianuarie 2016, Xerox a anuntat separarea in doua companii independente, listate la bursa: o companie se va ocupa de externalizarea proceselor de business si o companie va viza tehnologia documentelor. Xerox preconizeaza ca separarea va fi completa pana la finalul anului 2016. Aflati mai multe pe www.xerox.com.

Comunicat de presa: Xerox