Publicat: 25 Iulie, 2017 - 12:12
Share

Xerox își menține poziția de lider global privind serviciile de management al documentelor (Managed Print Services – MPS), conform ultimului raport al firmei de cercetare și analiză Quocirca. Clasamentul din 2017 marchează cel de-al optulea an consecutiv în care Xerox este lider pe acest segment.
Oferta Xerox de MPS se adresează nevoilor complexe care rezultă din trecerea de la hârtie la digital care are loc atât în companiile mari, cât și în firmele mici și mijlocii (IMM-uri). De la automatizarea fluxurilor de lucru, până la analytics, noua gamă de echipamente multifuncționale inteligente de imprimare cu tehnologia ConnectKey® le permite utilizatorilor să își desfășoare cu succes activitatea la intersecția dintre analogic și digital.

Noul portofoliu transformă echipamentele tradiționale de imprimare în asistenți pentru locul de muncă, inteligenți și conectați, care se adaptează nevoilor business-urilor moderne. Echipamentele oferă fluxuri de lucru automatizate și personalizate, acces simplu la cloud, funcții de mobilitate, aplicații și securitate pe mai multe niveluri. Astfel, se îmbunătățește nivelul productivității, eficiența și securitatea informațiilor. Cu ajutorul soluțiilor de MPS de la Xerox, business-urile câștigă vizibilitate și își gestionează mai bine costurile și procesele care implică documente.

Raportul Quocirca, un furnizor de analize privind piața globală de MPS, precizează că “expertiza extinsă în domeniul imprimării de birou și de producție și preocuparea pentru inovație” sunt factori care contribuie la poziționarea companiei ca lider pe acest segment.

“Xerox este, detașat, liderul pieței de MPS de ani de zile – fapt demonstrat și în 2017, al optulea an consecutiv în fruntea clasamentului,” spune Louella Fernandes, associate director, Quocirca. “Inovațiile Xerox în materie de securitate și analytics aduc îmbunătățiri constante în portofoliul de MPS al companiei. Platforma ConnectKey, în special, este foarte eficientă în automatizarea fluxurilor de lucru atât pentru IMM-uri, cât și pentru companii mari.”

Raportul Quocirca oferă o evaluare independentă a unui număr de furnizori și prezintă principalele tendințe de MPS în baza unui sondaj realizat în rândul clienților. Rezultatele obținute includ:

•    82% dintre respondenți au declarat că riscurile privind securitatea cibernetică au fost un factor decisiv în inițiativele de MPS
•    Cu toate acestea, doar 25% dintre respondenți au încredere deplină în siguranța mediului lor de imprimare
•    60% dintre organizații au raportat cel puțin o breșă privind activitățile de imprimare în ultimul an

“Gestionarea informațiilor în condiții de securitate este vitală pentru organizațiile de toate mărimile. Orice strategie de securitate trebuie să aibă o abordare proactivă, pentru a evita din start pierderile de timp, resurse financiare, încredere sau clienți,” spune Ted Dezvane, Managed Document Services Leader, Xerox. “Xerox oferă funcții de securitate care protejează în mod eficient echipamentele din flote și datele aferente. Raportul Quocirca demonstrează, încă o dată, că organizațiile consideră că MPS sunt o componentă valoroasă a strategiei de securitate și a transformării digitale.”

Xerox (NYSE: XRX) este o companie de 11 miliarde de dolari și unul dintre liderii industriei de tehnologie, care inovează modul în care lumea comunică, se conectează și lucrează. Experiența noastră este mai utilă ca niciodată, pe măsură ce organizațiile de toate dimensiunile vor să optimizeze productivitatea, să sporească profiturile și să crească nivelul de satisfacție. Xerox oferă sprijin firmelor mici și mijlocii, companiilor, instituțiilor guvernamentale, furnizorilor de servicii de imprimare, precum și partenerilor care îi deservesc pe aceștia.                
La Xerox, înțelegem care este esența muncii și care sunt toate procesele pe care aceasta le implică. De asemenea, suntem conectați la o lume din ce în ce mai complexă, care combină hârtia cu digitalul, munca la birou cu munca de la distanță, personalul și socialul. În fiecare zi, în peste 160 de țări din întreaga lume, tehnologia, software-ul și angajații noștri sprijină buna desfășurare a muncii. Ne ocupăm de automatizarea, personalizarea, gestionarea, analizarea și securizarea informațiilor, pentru a le permite clienților noștri să își mențină un ritm alert al activității. Pentru mai multe informații, accesați www.xerox.com.